Spodaj so navedeni splošni pogoji poslovanja, pod katerimi bodo Goriške opekarne d.o.o., Merljaki 7, 5292 Renče, DŠ: 72192437, Matična: 5095085000, tel. 05 39 85 200, fax. 05 39 85 262, e-naslov info@goriske.si (v nadaljevanju poimenovane »Goriške opekarne«) kot prodajalec obdelale in sprejele vaša naročila za izdelke v spletni trgovini www.goriske.si. Goriške opekarne so upravljavec te spletne trgovine in ponudnik storitev e-poslovanja.
Ti pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Če imate kakršno koli vprašanje ali pomislek, se obrnite na Goriške opekarne.
Spletna trgovina je prirejena za prodajo fizičnim osebam in dokumenti, ki izhajajo iz nakupa preko te spletne trgovine, ne ustrezajo zahtevam za poslovanje med podjetji. Zato ne prevzemamo nobene odgovornosti pri drugačnem izpolnjevanju podatkov kot tako, kot je zahtevano.
Ti pogoji so zavezujoči, zato jih pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberite.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti kupca ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je kupec seznanjen s temi splošnimi pogoji poslovanja, s splošnimi prodajnimi pogoji in varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
Če želite nadaljevati z naročilom, se pomaknite navzdol do konca zaslona, preberite pogoje in na koncu kliknite na gumb POTRDI NAROČILO in potrdite, da sprejemate te pogoje.
Pogodba o prodaji in dostavi je sklenjena med vami kot kupcem in družbo Goriške opekarne kot prodajalcem. Za oddajo naročila in sklenitev pogodbe morate biti stari vsaj 18 let.
Vaše naročilo bomo obravnavali ne glede na kraj vašega stalnega prebivališča. Blago bo dostavljeno na naslov, ki ste ga navedli znotraj Italije/Hrvaške.
Vaše naročilo bomo obravnavali le, če boste pri oddaji naročila sprejeli naslednje:
- splošne pogoje poslovanja,
- cene in stroške, kot so navedeni v tej spletni trgovini in na naročilu,
- da lahko za namene obravnave naročila shranimo podatke o vašem imenu, priimku, naslovu, telefonski številki in elektronski pošti,
- da pri obravnavi naročil preusmeri podatke o vaši kreditni kartici, skladno s splošnimi pogoji Bankarta
- da bo ta pogodba sklenjena v skladu z zakonodajo Slovenije.
V primeru, ko pride do očitne napake v ceni, rokih ali bistvenih lastnostih izdelka, lahko Goriške opekarne sklenitev pogodbe zavrnejo oziroma od pogodbe odstopijo.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si Goriške opekarne pridržujejo pravico, da za določen ali nedoločen čas omejijo ali popolnoma ustavijo dostop do strani spletne trgovine. Goriške opekarne ne prevzemajo odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
Varovanje osebnih podatkov
Vaši osebni podatki, njihovo zbiranje, uporaba ter varstvo osebnih podatkov predstavljajo neločljiv del Splošnih pogojev našega poslovanja in jih je mogoče v celoti tolmačiti le v povezavi z njimi. Vaše osebne podatke zbiramo in obdelujemo skladno z vsakokrat veljavno zakonodajo in našimi internimi akti. Priporočamo, da si preberete več o varstvu osebnih podatkov v naši Politiki zasebnosti in obvestilu o piškotkih.
Našo spletno trgovino lahko obiščete (vendar ne opravite nakupa), ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov, standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posamezni IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.
Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno zbiranje nekaterih vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen obdelave povpraševanja (vključno s pridobivanjem ponudb naših poslovnih partnerjev), potrditve veljavnosti nakupa in dostave izdelkov. Goriške opekarne izvajajo vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z veljavno zakonodajo in svojimi internimi akti.
Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za neposredno trženje naših enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini.
V kolikor ste nam posredovali zgolj povpraševanje in označili kvadratek, da želite ponudbo, vam bomo na vaš e-naslov poslali ponudbo. Tudi v tem primeru bomo vaše osebne podatke, ki ste nam jih posredovali: ime, priimek, e.naslov in telefon, lokacija objekta kot obvezne ter davčno številko kot neobvezno, uporabljali za potrebe izpolnitve vašega povpraševanja, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za neposredno trženje naših enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini.
Registracija in postopek nakupa
Vaša registracija za nakup ali povpraševanje ni potrebna. To pomeni, da lahko nakup v spletni trgovini izvedete brez registracije (brez ustvarjanja svojega profila). V takšnem primeru morate v obrazcu za nakup izpolniti podatke, ki jih sistem od vas zahteva. Ti podatki se v sistemu ne bodo shranili za morebitne kasnejše nakupe, niti se ne bo ustvarjala vaša zgodovina naročil.
V kolikor želite nakup opraviti kot registriran uporabnik (npr. zaradi shranitve vaših podatkov za morebitne kasnejše nakupe in zaradi beleženja vaše zgodovine nakupov), vas bo sistem vodil po korakih k odprtju vašega profila, do katerega boste dostopali z vašim uporabniškim imenom (e-naslov) in geslom. Sistem bo o vas hranil podatke, ki jih boste posredovali ter vašo zgodovino nakupov. Podatke lahko z vstopom v svoj profil spremenite. Če želite izbrisati svoj profil, lahko od Upravljavca zahtevate, da vaš profil izbriše.
Sistem vas bo opozoril, vnos katerih podatkov je obvezen za veljavno oddajo naročila.
Načini plačila so: po predračunu ali s kreditno/debetno kartico.
Naročilo se začne z izbiro želenega izdelka tako, da nanj kliknete, izberete količino in jih dodate v košarico z gumbom »košarica« (označen z ikono nakupovalni voziček). V kolikor želite poslati povpraševanje, pritisnete gumb »povpraševanje« (označen z ikono pisalo).
V spletni trgovini se pod opisom izdelka lahko seznanite z vsemi glavnimi značilnostmi izdelka, ki ga naročate, morebitne dodatne informacije o njem pa lahko pridobite tudi z oddajo povpraševanja.
Po opravljeni izbiri izdelka, ki ga želite kupiti in če se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z gumbom "Naslednji korak". Postopek nakupa je sestavljen iz petih korakov: 1 – košarica, 2 – način prijave, 3 – naslov za plačilo, 4 – dostava in način plačila in 5 - povzetek. Postopek naročanja lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili z gumbom »Potrditev naročila« neposredno po povzetku naročila. V tem primeru se za morebitne dodatne informacije obrnite na nas na e-naslov info@goriske.si .
Kako preverim, ali je bilo moje naročilo sprejeto?
Po prejemu vašega naročila vam bomo po elektronski pošti poslali potrdilo o sprejemu. V kolikor naročilo iz kakršnegakoli vzroka ni uspešno, vas bo sistem o tem nemudoma obvestil z novim okencem. Pravno zavezujoča pogodba je sklenjena, ko prejmete naše potrdilo o naročilu (to je o sprejemu naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in zavezujoči tako za prodajalca, kot za kupca.
Vaše naročilo bomo obravnavali kar se da hitro. Če je izbrano blago na zalogi, ga boste običajno prejeli v 15ih delovnih dneh. V kolikor blago iz kakršnihkoli razlogov ne bi bilo dobavljivo, vas bomo o tem obvestili.
V primeru plačila s kreditno kartico, vam bomo potrdilo naročila poslali šele po odobritvi vaše kreditne kartice (pozorno preberite spodnji točki "Koliko stane blago?" in "Kako plačam?"). Če potrdila naročila ne prejmete v razumnem času, se obrnite neposredno na nas. Vaše naročilo želimo obravnavati hitro in brez nepotrebnih zamud, ne moremo pa prevzeti odgovornosti za razmere, ki so posledica težav ali okvar na elektronskih komunikacijah.
Koliko stane blago?
Kupnina je veljavna cena, navedena v tej spletni trgovini v času oddaje vašega naročila. Cena naročenega izdelka, morebitni dodatni stroški in celoten znesek vašega nakupa bodo vedno navedeni na naročilu in potrdilu naročila.
Ugodne ponudbe, razprodaje, akcije veljajo do prodaje zadnjega izdelka oziroma najdalj do navedenega roka.
Vse cene so navedene v EUR (evrih), cene pa so navedene z in brez vključenega DDV.
Kljub razumnim prizadevanjem, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.
Kam dostavljamo?
Ta spletna trgovina omogoča nakup naših izdelkov strankam – fizičnim osebam v Italiji /na Hrvaškem. Vaša naročila bomo dostavili na vaš naslov. Če želite, jih lahko tudi osebno prevzamete pri nas. Če želite izdelke v drugi državi obiščite eno od naših prodajnih mest. Seznam trgovcev izdelkov Goriških opekarn si oglejte na naslovu https://www.goriske.si/seznam-trgovcev . Veljajo lahko posebna določila in pogoji. Pridržujemo si pravico do zavrnitve naročila brez obrazložitve.
Stroški dostave
Stroški pošiljanja paketov na območje Hrvaške in Italije:
- Do 10 kg 30,77 € + ddv
- Do 20 kg 31,31 € + ddv
- Do 30 kg 33,72 € + ddv
- Do 50 kg 38,13 € + ddv
- Do 70 kg 40,16 € + ddv
Paketi bodo skladno s poslovno prakso hitre pošte dostavljeni na vaš naslov. V primeru dostave do stanovanjske hiše bodo dostavljeni do vrat, v primeru večstanovanjskega objekta, bodo dostavljeni do glavnega vhoda v objekt.
Način dostave: izbrani ponudnik hitre pošte (po presoji Goriških opekarn) ali osebni prevzem na Goriških opekarnah d.o.o., Merljaki 7, 5292 Renče. V primeru da izberete osebni prevzem, vas bomo o datumu ko bo blago pripravljeno za prevzem, obvestili po elektronski pošti.
Kako plačam?
Izdelke je mogoče plačati po predračunu ali s karticami: VISA, MASTERCARD in MAESTRO.
Pri plačilu s karticami boste morali navesti številko vaše kartice, datum veljavnosti in trimestno varnostno številko. Preusmerjeni boste na Ti podatki bodo preusmerjeni na plačilni vmesnik banke, kjer se preveri veljavnost vaše kreditne ali debetne kartice. Ko bo vaša kartica odobrena, vam bomo po elektronski pošti poslali potrdilo naročila. Kreditna kartica bo obremenjena na datum odpošiljanja naročila.
Za plačila s karticami veljajo Splosni pogoji NLB d.d.
Rok za plačilo po predračunu je 8 dni od prejema predračuna.
IBAN: SI56 0224 1001 1832 153
BIC banke: LJBASI2X
Račun bo v fizični obliki priložen ob izročitvi naročenega izdelka. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun ob prevzemu blaga.
Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti prodajalca. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ne upošteva.
Vaše zakonske pravice
Če je blago, ki vam ga dostavimo, poškodovano ali ne ustreza zatrjevanim lastnostim, imate kot kupec zakonske pravice v skladu z veljavnimi kogentnimi predpisi, ki urejajo prodajo blaga potrošnikom. Blago ima stvarne napake, če ni v skladu s prodajno pogodbo glede količine, kakovosti in lastnosti, ali če blago ni primerno za namen, za katerega je bilo pridobljeno.
Določbe teh splošnih pogojev poslovanja ne omejujejo pravic, ki jih imate po zakonu.
V primeru stvarnih napak na dostavljenem blagu, nas o tem čim prej obvestite, v vsakem primeru pa v roku dveh mesecev od dne, ko ste napako odkrili. Upravičeni ste do brezplačne zamenjave blaga z napako. Blago z napako lahko vedno zamenjamo, razen če bi vam s tem povzročili nesorazmerne stroške.
Za grajanje stvarnih napak lahko uporabite obrazec Stvarne napake, ki je priloga teh pogojev.
Garancija
Poleg zakonskih pravic vam Goriške opekarne za opečno kritino zagotavljajo (triintrideset) 33 let garancije. Pogoji garancije so navedeni v ločeni garanciji Goriških opekarn. Pogoji garancije na noben način ne vplivajo na vaše zakonske pravice.
Pravica do odstopa/preklica
Imate pravico do odstopa od pogodbe v roku štirinajstih (14) dni, ne da bi morali navesti razlog za to.
Rok za odstop poteče po štirinajstih (14) dneh od datuma, na katerega ste vi ali tretja oseba, ki ni prevoznik in ste jo sami določili, prevzela blago ali če se prodajna pogodba nanaša na več kosov blaga, ki ste ga naročili v enem naročilu, mi pa smo ga dostavili posamezno - štirinajst (14) dni od dneva, na katerega ste vi ali tretja oseba, ki ni prevoznik in ste jo izbrali sami, prevzela zadnji kos blaga.
Pri uveljavljanju pravice do odstopa nas (glejte kontaktne podatke spodaj) morate o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe obvestiti z nedvoumno pisno izjavo (npr. pismo, poslano po pošti, faksu ali elektronski pošti). Prosimo vas, da pri uveljavljanju pravice do odstopa navedete ime in kontaktne podatke (naslov, telefonsko številko in naslov e-pošte), številko naročila in podatke o blagu, v zvezi s katerim želite odstopiti od prodajne pogodbe, da bomo lahko identificirali vaše naročilo.
Pogoj upoštevanja roka za odstop od pogodbe je, da sporočilo o uveljavljanju pravice do odstopa pošljete pred iztekom obdobja za odstop.
Od pogodbe lahko odstopite tudi tako, da izpolnite obrazec Odstop od pogodbe, ki je priloga teh pogojev in nam ga s priporočeno pošto posredujete na naslov Merljaki 7, 5292 Renče.
Učinki odstopa
Če odstopite od te pogodbe, vam bomo nemudoma in v nobenem primeru ne pozneje kot štirinajst (14) dni od takrat, ko nas obvestite o vaši odločitvi, da boste odstopili od te pogodbe, vrnili vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški dostave, razen stroškov vračila blaga, ki bremenijo vas. Vračilo bomo izvedli po isti poti, kot ste jo vi uporabili za plačilo prvotne transakcije, razen če se izrecno ne dogovorimo drugače; v vsakem primeru zaradi tega ne boste imeli dodatnih stroškov. Vračilo lahko zadržimo do prejema vrnjenega blaga.
Blago nam boste nemudoma in v nobenem primeru ne pozneje kot štirinajst (14) dni od takrat, ko nas obvestite o vaši odločitvi, da boste odstopili od te pogodbe, poslali ali izročili na spodnji naslov.
Rok za vračilo blaga je štirinajst (14) dni. Neposredne stroške vračila blaga krijete sami.
Odgovorni ste za kakršno koli zmanjšano vrednost blaga zaradi uporabe, razen uporabe, ki je nujno potrebna za ugotavljanje vrste blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Naša ugotovitev zmanjšane vrednosti blaga
Za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga z njim ravnate in ga pregledate (i) z vso potrebno skrbnostjo in (ii) na način, kot bi to lahko običajno počeli v trgovini. Če z blagom ravnate ali ga pregledujete na kakršen koli drugačen način, lahko to zmanjša njegovo vrednost (lahko tudi v celoti), zaradi česar bomo ustrezno zmanjšali znesek vračila (lahko tudi v celoti). Morebitno zmanjšanje vrednosti blaga ugotavljamo v vsakem primeru posebej.
Lahko delno odprete embalažo, previdno preverite vrsto in barvo blaga, pri odpiranju pa ne smete poškodovati celotne embalaže in palete.
Če je embalaža ali paleta uničena, lahko pričakujete, da se bo štelo, da je vrednost blaga zmanjšana (lahko tudi v celoti). Vsaka namestitev ali vgradnja blaga lahko prav tako pomeni zmanjšano vrednost blaga. Če so na blagu vidne sledi vgradnje, lahko to pomeni v celoti zmanjšano vrednost blaga. Naj vas opozorimo, da ste v času, ko je blago v vaši posesti in vse do trenutka, ko nam ga vrnete, vi odgovorni za škodo, ki nastane na njem.
Omejitev odgovornosti in pravno obvestilo
Goriške opekarne ne odgovarjajo za uporabo te spletne trgovine in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo spletnih vsebin, ki jih spletna trgovina vsebuje.
Goriške opekarne se po svojih najboljših močeh trudijo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh, kljub vsej skrbnosti pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Goriške opekarne ne bodo uspele popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bodo Goriške opekarne kupca obvestile o spremembah in mu omogočile odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Kljub prizadevanjem, da bi kar se da realno prikazali barve našega blaga, si pridržujemo pravico do morebitnih odstopanj barv, prikazanih v tej spletni trgovini, od dejanskih barv našega blaga. V skladu z navedenim so vsi slikovni prikazi simbolični in kot taki ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Spletna trgovina je last Goriških opekarn, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletni strani, so last Goriških opekarn ter njenih pogodbenih partnerjev in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja Goriških opekarn.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
Pritožbe in reklamacije
Pritožbe in reklamacije bodo upoštevane, v kolikor Goriške opekarne niso spoštovale dogovora pri naročilu (niso dostavile naročenega izdelka ali pa je le ta dostavljen poškodovan).
Goriške opekarne bodo k reševanju pritožb in reklamacij pristopile ažurno in v skladu z dobrimi poslovnimi običaji. Vse ugotovljene napake si bodo prizadevale odpraviti v najkrajšem možnem času.
Goriške opekarne pa si pridržujejo pravico zavrniti pritožbo ali reklamacijo v naslednjih primerih:
- če ni priloženega računa,
- če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži ali so na blagu ali na embalaži poškodbe, ki so posledica neskrbnega ravnanja oziroma ravnanja, ki ni skladno s pogodbo med kupcem in prodajalcem, temi pogoji oziroma s z dobrimi poslovnimi običaji,
- če je kupec blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe,
- če je pritožba oziroma reklamacije neupravičena in v drugih primerih, ko je to skladno z načelom vestnosti in poštenja ali dobrimi poslovnimi običaji.
Pritožbo oz. reklamacijo je možno oddati preko elektronske pošte info@goriske.si ali na poštni naslov Goriške opekarne d.o.o., Merljaki 7, 5292 Renče, Slovenija ali osebno na sedežu prodajalca, pa tudi na obrazcu, ki je priloga teh pogojev in ki ga posredujete na navedene naslove.
Veljavno pravo in krajevna pristojnost
Morebitne spore bosta kupec in prodajalec reševala primarno sporazumno.
Goriške opekarne si po svojih najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in si bodo prizadevale v primeru spora določiti osebo, s katero se bo lahko kupec povezal telefonsko ali po elektronski pošti.
Prodajalec bo kupcu potrdil, da je prejel pritožbo in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Prodajalec se zaveda nesorazmernosti med ekonomsko vrednostjo zahtevka v morebitnem potrošniškem sporu pred sodiščem in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora ter da je to običajno glava ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bo prodajalec po svojih najboljših močeh prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Sporazum o sprejemu teh splošnih pogojev je sklenjen v Ljubljani, Republika Slovenija. V kolikor kljub drugačnim prizadevanjem, sporazumna razrešitev spora ne bo mogoča, se vsi spori iz naslova sklenitve in izpolnitve pogodb v spletni trgovini oziroma izhajajo iz uporabe storitev v spletni trgovini, rešujejo izključno v skladu s pravom Republike Slovenije pred slovenskimi sodišči. Vse stranke pogodbe, ne glede na njihovo dejansko geografsko lokacijo, nacionalno pripadnost ali povezanost, se strinjajo, da so v okviru te storitve vezane izključno na pravo Republike Slovenije. Za spore v zvezi s tem sporazumom ne veljajo določbe Konvencije ZN o pogodbah za mednarodno prodajo blaga.
Podjetje ne priznava nobenega določenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.
Spori med trgovcem in stranko se lahko rešijo tudi preko alternativnih oblik. Platforma za spletno reševanje sporov je dostopna v vseh uradnih jezikih EU in posreduje spore v zadevah, ki so bile vložene v njenem okviru, pooblaščenim organom za alternativno reševanje sporov, ki spoštujejo zavezujoče zahteve glede kakovosti, določene na ravni EU.
Goriške opekarne d.o.o.,
Matična številka: 5095085000,
Davčna številka: SI 72192437 (zavezanec za DDV)
Sedež: Merljaki 7, 5292 Renče,
Poslovni račun: SI56 0224 1001 1832 153 NLB d.d., SI56 0475 0000 0110 728 NOVA KBM d.d., SI56 0510 0801 0758 262 ABANKA d.d., SI56 2900 0015 5048 246 UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d. in SI56 6400 0992 0010 949 PRIMORSKA HRANILNICA d.d.
SKD: 23.320 (Prz.streš.,opeke,dr.grad.izd.iz žg.gline)
Podjetje je vpisano v sodni register pri okrožnem sodišču v Novi Gorici
Datum vpisa v sodni register: 15.11.1989
tel. +386 5 39 85 248,
fax. +386 5 39 85 262
V Renčah, dne 1. 11. 2019
Priloge:
- obrazec pritožba (reklamacija)
- obrazec Obvestilo o stvarni napaki
- obrazec Odstop od pogodbe